Winkels, uw winkel, zullen in de toekomst steeds meer gebruik gaan maken van internet verkoop. Dat betekent dat het winkelen bij u steeds leuker en aantrekkelijker moet worden om de consument uit zijn luie stoel te halen.

Is dit zo?

In sommige gevallen wel, maar zeg nu zelf; als u een bank koopt wilt u toch eerst even proberen of hij lekker zit en zelfs of hij lekker ligt. Een stuk kaas wil je proeven; een bos bloemen wil je uitkiezen en een speciale wijn voor een speciaal diner, wil je over geadviseerd worden.

Hoe komt de gast/klant dan naar uw winkel?

Ken uw klant.

Vooral de aandacht en de beleving is van belang. Voor grote winkelketen is dit iets anders dan voor een kleine winkel, maar ook bij de Hema of Jumbo vinden we het prettig om op een respectvolle en vriendelijke manier te woord te worden gestaan.

Is alleen de houding en gedrag van de medewerkers van belang?

Het is van groot belang! Maar……… de klant wil ook ergens binnenkomen waar hij/zij zich welkom voelt en prettig. Dat heeft ook met sfeer te maken, aankleding van uw winkel, inrichting, aanbieden van het assortiment.

Ook samenwerken met andere winkeliers in uw omgeving kan krachtig zijn. Kleine winkelstraten of gebieden kunnen met elkaar de klant benaderen en vertroetelen.

MOOI VERHAAL. WAT DOEN WIJ VOOR U?

Samen met een team van een aantal mensen kunnen wij, naast advies op houding en gedrag van u en uw medewerkers,  u adviseren op gebied van assortiment, inrichting, doorgronden van uw cijfers en verkoopresultaten. Alles wat met de bedrijfsvoering te maken heeft komt aan bod. Ook kunnen we u helpen met vergunningen en adviseren op gebied van gemeente besluiten.

Wij maken bouwstenen; u bouwt.